Obrazec: Zahteva za obravnavo kot profesionalna stranka

Z izpolnitvijo tega obrazca in podpisom stranka izrecno navaja, da želi obravnavo kot profesionalna stranka:
  1. na splošno
  2. za posamezno storitev oziroma posel _______________________________________________
  3. za vrste storitev oziroma vrste finančnih instrumentov ____________________________________

1. PODATKI O STRANKI
    Ime in priimek/naziv: <#LOSBOSBNZVIME empty="25">
    Zastopnik/pooblaščenec: <#LPOOOSBNZVIMELKP empty="25">
    Naslov: <#LOSBNSL empty="25">, <#LOSBPST empty="6"> <#LOSBMST empty="15">
    Enotna identifikacijska številka: <#LOSBMTS empty="25">
    Davčna številka: <#LOSBDVS empty="25">

2. OCENA STROKOVNEGA ZNANJA IN IZKUŠENJ STRANKE
  1. Podatki o znanju in izkušnjah:
    1. Ali ste opravili več poslov znatne vrednosti na ustreznih trgih, s povprečno pogostostjo najmanj 10 poslov na trimesečje v zadnjem letu?
      DA          NE
    2. Ali vrednost portfelja vaših naložb v finančne instrumente, vključno z denarnimi depoziti, presega 500.000 eurov?
      DA          NE
    3. Ali ste najmanj 1 leto delali v finančnem sektorju na položaju, ki zahteva poznavanje poslov in storitev, ki jih nameravate naročati pri banki?
      DA          NE
  2. Značilnosti poslov in storitev, ki jih namerava stranka naročati pri banki:
  • Navedba števila, vrste in obsega poslov v prihodnosti in znane v času opravljanja te ocene:
  • ________________________________________________________________________________________________________
  • ________________________________________________________________________________________________________
  • Ocena banke: Na podlagi posredovanih podatkov pod a) in b) je banka opravila ustrezno oceno strokovnega znanja in izkušenj stranke, ki:
    1. daje razumno zagotovilo, da je stranka sama sposobna sprejemati lastne investicijske odločitve in razumeti pomen tveganj, povezanih s temi odločitvami;
    2. ne daje razumnega zagotovila, da je stranka sama sposobna sprejemati lastne investicijske odločitve in razumeti pomen tveganj, povezanih s temi odločitvami;

3. PISNO OPOZORILO BANKE O IZGUBI VARSTVU IN PRAVICAH
Zahteva za obravnavo kot profesionalna stranka ima pravni učinek odpovedi varstvu in drugim pravicam, ki jih banka zagotavlja neprofesionalnim strankam na osnovi sprejetih splošnih pogojev v skladu z 7.2 oddelkom ZTFI. Terjatve oseb, ki jih banka obravnava kot profesionalne stranke, niso vključene v sistem jamstva za terjatve vlagateljev.

4. PISNA IZJAVA STRANKE O RAZUMEVANJU POSLEDIC IZGUBE VARSTVA IN PRAVIC
S podpisom te izjave potrjujem razumevanje posledic izgube varstva in pravic, ki jih banka zagotavlja neprofesionalnim strankam na osnovi sprejetih splošnih pogojev v skladu z 7.2 oddelkom ZTFI. Pravtako potrjujem, da se zavedam posledic neveljavnosti sistema jamstva za terjatve vlagateljev po 12. poglavju ZTFI za profesionalne stranke, na kar me je banka posebej opozorila.

5. IZJAVA O RESNIČNOSTI PODATKOV
S podpisom obrazca potrjujem resničnost zgoraj navedenih podatkov in informacij ter se zavedam, da odgovori kažejo na stopnjo mojega razumevanja investicijskih storitev in z njimi povezanih tveganj. Obvezujem se, da bom banki na njeno zahtevo nemudoma predložil tudi verodostojne listine, ki izkazujejo resničnost teh podatkov, in da bom banko sproti obveščal o vseh spremembah podatkov, ki bi lahko vplivali na oceno primernosti storitve ali finančnega instrumenta.

Sprememba razvrstitve stranke med profesionalne stopi v veljavo dne, ko jo podpišeta stranka in pooblaščena oseba banke ter banka stranko obvesti o spremembi razvrstitve.



Podpis/in žig stranke:_________________________

V/na <#LUSRORGMSTLKP>, dne <#LNETPAKETDAN>



Pooblaščena oseba banke, ki je opravila oceno stranke:
Ime in priimek, delovno mesto: <#LNETPAKETUSRLKP empty="25">

Podpis:_________________________

V/na <#LUSRORGMSTLKP>, dne <#LNETPAKETDAN>