Kategorizacija na poslovalnicah

  Prejšnja tema To je zadnja tema  

Na poslovalnicah je omogočen vnos kategorizacije

-na nivoju osebe
-na nivoju trasakcijskega računa
-na nivoju naročila

 

Kategorizacija na nivoju osebe:

Samo prvi vnos komitenta v poslovalnico vam omogoči vnos kategorizacije za osebo/komitenta. Popravljanje oz. sprememba kategorizacije na nivoju osebe v poslovalnici ni več možna. Vse nadaljnje spremembe kategorizacije osebe se izvajajo v IBI-ju, medtem ko je v poslovalnici vidna sprememba iz IBI-ja.

 

Na nivoju osebe je kategorizacija v večini primerov le vidna (Profesionalnost in Primernost so sive barve).

kateg_1

 

Kategorizacija na nivoju trgovalnega računa:

Samo ob vnosu novega trgovalnega računa lahko definirate kategorizacijo.

Ko s kljukico označite, da gre za Nov račun, se odpreta polji Profesionalnost in Primernost:

kateg_2

Definirate Profesionalnost in Primernost ter nadaljujete z vnosom naročila po navodilih za vnos.

 

V primeru, da želite vnesti naročilo za že obstoječo pogodbo, vrednosti v poljih Profesionalnost in Primernost ne morete spremeniti (sta sivo obarvani):

kateg_3

 

Popravljanje oz. sprememba kategorizacije na nivoju trgovalnega računa v poslovalnici ni možna. Vse spremembe kategorizacije trgovalnega računa se izvajajo v IBI-ju, medtem ko je v poslovalnici vidna sprememba iz IBI-ja.

 

 

Kategorizacija na nivoju naročila:

 

Na nivoju naročila lahko vnesete kategorizacijo in definirate ali naj gre za Best Execution.

kateg_4

 

Definirana kategorizacija se izpiše na naročilu (gumb Natisni naročilo).

 

Na zavihku Komitent je možno s kategorizacijo izpisati Pogodbo (kateg_6), Obvestilo o kategorizaciji (kateg_7), Zahtevek za zamenjavo kategorizacije (kateg_8), Vprašalnik(kateg_9).

kateg_5