Na poslovalnicah je omogočen vnos kategorizacije
- | na nivoju osebe |
- | na nivoju trasakcijskega računa |
- | na nivoju naročila |
Kategorizacija na nivoju osebe:
Samo prvi vnos komitenta v poslovalnico vam omogoči vnos kategorizacije za osebo/komitenta. Popravljanje oz. sprememba kategorizacije na nivoju osebe v poslovalnici ni več možna. Vse nadaljnje spremembe kategorizacije osebe se izvajajo v IBI-ju, medtem ko je v poslovalnici vidna sprememba iz IBI-ja.
Na nivoju osebe je kategorizacija v večini primerov le vidna (Profesionalnost in Primernost so sive barve).
Kategorizacija na nivoju trgovalnega računa:
Samo ob vnosu novega trgovalnega računa lahko definirate kategorizacijo.
Ko s kljukico označite, da gre za Nov račun, se odpreta polji Profesionalnost in Primernost:
Definirate Profesionalnost in Primernost ter nadaljujete z vnosom naročila po navodilih za vnos.
V primeru, da želite vnesti naročilo za že obstoječo pogodbo, vrednosti v poljih Profesionalnost in Primernost ne morete spremeniti (sta sivo obarvani):
Popravljanje oz. sprememba kategorizacije na nivoju trgovalnega računa v poslovalnici ni možna. Vse spremembe kategorizacije trgovalnega računa se izvajajo v IBI-ju, medtem ko je v poslovalnici vidna sprememba iz IBI-ja.
Kategorizacija na nivoju naročila:
Na nivoju naročila lahko vnesete kategorizacijo in definirate ali naj gre za Best Execution.
Definirana kategorizacija se izpiše na naročilu (gumb Natisni naročilo).
Na zavihku Komitent je možno s kategorizacijo izpisati Pogodbo (), Obvestilo o kategorizaciji (
), Zahtevek za zamenjavo kategorizacije (
), Vprašalnik(
).