Postopki

  Prejšnja tema Naslednja tema JavaScript is required for the print function Pošlji mail na to temo! Pošlji mail na to temo!  

V nadaljevanju so opisani postopki kako ravnati v primeru, ko pride do nekega nepredvidenega dogodka.

 

Naročilo je ostalo v statusu »Poslano«, kaj preverim?

-preveri se preko IrmFixWeb vmesnika ali je bilo naročilo poslano preko FIX;
-preverite povezavo in LOG datoteko IrmFixServer z LJSE (največkrat je to težava);
-preverite JBoss LOG;
-v kolikor se ne razreši situacije (tudi z restartom JBoss in IrmFixServer) se pošlje oba zgornja LOG-a na IRM;

 

Posel se je sklenil na JTraderju vendar, ga ni v IBI Mastru?

-preverite ali je preko Web vmesnika (v Browse Requests) pod »Fix Log« ali je prišel posel;
-request ID v Web vmesniku je na Cli. Ord. ID pri Naročilu v maski »Naročila«
-kako vem katero izmed spodnjih sporočil je Posel? Vsak posel ima ExecType (150) = 'F', medtem, ko povratno sporočilo o novem naročilu ima ExecType (150) = 'F'.

 

 

postopki_img1

 

-če vidite, da je posel prišel in se ni zgeneriral v NRC je za to možnih več problemov:
a.v primeru dolžniških VP morate imeti polno vrednost (nominalo) v tabeli FIXSECLIST  za datum katerega ste prejeli posel oz. to se v IBI-ju preveri pod Vrste-Pregled tržnih vrednosti
b.preverite, da papir ni v VOLA, v tem primeru FIX pošlje posel šele, ko se sprosti prekinitvena avkcija

 

 

Stornirali ali spremenili smo posel na JTraderju, kakšen je postopek?

-V primeru stornacije posla je potrebno v IBI Mastru ta postopek izvesti ročno; torej tudi v IBI Mastru ga je potrebno ročno stornirati/zbrisati.
-Vsi stornirani posli se preko Importa ne uvažajo oz. se ob uvozu prečrtajo in se ne generirajo.
-V kolikor se naredi sprememba posla - ta je možna, če se zamenja KDD številka ali tip računa – je postopek sledeč:
a.Spremenimo KDD številko

Če smo sklenili posel za napačen KDD račun in ga popravimo v JTraderju, je potrebno v IBI Mastru takšen posel ročno pobrisati preden konec dneva uvažamo spremenjen posel. V nasprotnem primeru IBI ne bo zgeneriral novega posla

 

b.Spremenimo tip računa

Če smo sklenili posel na račun A, namesto na P in je na pravi KDD številki ni potrebno v IBI Mastru spreminjati ničesar. IBI ne hrani tipa računa za katerega je bil sklenjen posel.

 

Povezava s FIX strežnikom je padla in je ni možno vzpostaviti nazaj?

-v tem primeru se poslovanje nadaljuje ročno preko vnosa v IBI Master (ne potrdimo prenosa na Xetro) in nato še vnosom v JTrader;
-paziti je potrebno, da v Text polje v JTraderju vnašamo veljavne KDD številke (pazite, da za skrbniške račune v polje Text dodate črko »U«);
-konec dneva je možen ročen import datoteke in generiranje poslov;
-četudi imate del FIX poslov že na KDD računov, del ste jih pa naredili na JTraderju, ker FIX ni deloval, se bodo z uvozom proviz.bts datoteke uvozili le manjkajoči posli.

 

Ob kliku na potrditev naročila dobim spodnjo napako »Seja TRD.... ni aktivna«, kaj storim?

Implementiran je sistem, ki preverja ali smo logirani na Xetro, v kolikor nismo dobimo spodnjo opozorilo. V tem primeru se ne nabira časovna vrsta v FIX modulu (novost!). Ko je napaka odpravljena se vsa ta naročila poklika in ponovno pošlje na Xetro. Naročilo v takšnem primeru ostane s statusom ODPRTO zavedeno le v IBI Mastru. Vzrok za napako »Seja.. ni aktivna« je največkrat posledica nepovezanega IrmFixServerja na LJSE; torej je potrebno preveriti LOG od IrmFixServerja in ga po potrebi restartat.

 

postopki_img2

 

AKCIJA: tehnolog mora preveriti:

1.Ali deluje povezava z IrmFixServer, preko CMD loga
2.Log od JBossa, ali so napake.
3.Restart IrmFixServerja
4.Preveriti po točki 4 (testni request)

 

Za preklop na drugi FIX sistem (v kolikor bo to nujno) je potrebno spremeniti stunnel.conf datoteke, in sicer vpišemo novi FIX IP pod »connect« ter restart-amo Stunnel.exe, ki ga lahko damo kot service.

 

[fix_tr]

accept  = 6789

connect = 193.109.227.185:5003

 

[fix_md]

accept  = 5678

connect = 193.109.227.185:5004

 

Preko FIX-a sem dobil posel za dolžniške VP, vendar brez obresti, kaj storiti?

Preveri se, ali je bil narejen dnevni IMPORT-Obresti, v katerem je ustrezna dnevna vrednost za dolžniški VP.

 

Ali je možno preko FIX-a narediti spremembo v IBI Mastru?

Da je možno. Vendar je potrebno paziti, da ko delamo spremembo se vmes ne sklene posel na staro spremenjeno naročilo. V tem primeru bomo na trg poslali napačno informacijo (količino). Svetuje se, da se v teh primerih preveri v JTraderju pred samo oddajo spremembe, če se je za naše spremenjeno naročilo morda sklenil nov posel.

 

Ali je možno preko FIX-a oddajati in spreminjati naročilo s preudarkom?

Da, naročilo se oddaja na FIX kot omejeno naročilo. Spreminjati je možno ceno s preudarkom, takšno naročilo pride na Xetro kot spremenjeno naročilo v IBI Mastru pa ostaja enako naročilo. Preudarek se naredi tako, da se klikne na isto naročilo in vpišemo novo ceno s preudarkom, ne smemo klikniti »Sprememba«, ker potem nastane novo naročilo, kar ni ustrezno.

 

V revizijski sledi se zabeleži spremenjena cena s preudarkom.

 

 

Ali je možno preko FIX-a oddajati in spreminjati naročila za skupni račun ali sodne izvršbe?

Da, je možno, vendar v tem primeru bo FIX dostavil posle v vmesno IMPORT-POSLI tabelo, vidna bo pa delna realizacija naročila (vendar samo v primeru, če ne delamo sprememb), če delamo oddaje preko ekrana »Naročilo« (NRC). V primeru, da naredimo sedaj spremembo naročilo IBI ne beleži verige sprememb in povratna informacija realiziranega posla ne bo vidna v ekranu »Naročilo«. Torej sprememba delno izvršenega naročila za skupni račun ne prinese nazaj pravilnega stanja o realizirani zalogi.  Prav tako dela samo prva sprememba delno izvršenega naročila za skupni račun, pri drugi spremembi se izgub link.

 

*V novi verziji že popravljeno (IBI 3.7.495)

 

 

Kako se priklopiti na produkcijski sekundarni LJSE FIX strežnik?

V primeru, da pade povezava na primarnem LJSE FIX strežniku je potrebno IrmFixServer ustaviti. V stunnel.conf nastavimo sekundarni IP in nato:

- restartamo stunnel;

- restartamo IrmFixServer.

 

Page url: http://service.irm.si/navodila/Z-NAVODILA/4.0/index.html?postopki.htm