1. opomin se za VSE stranke (komitente in nekomitente) pripravi na enak način.
Aplikacija zajame vse stranke z odprtimi terjatvami glede na nastavljene nastavitve v šifrantu za 1. opomin.
Ob kreiranju 1. opomina se glede na vnesene parametre stranki ustrezno kreira faktura s storitvijo in zneskom, ki sta definirana v parametrih.
Valuta poravnave na fakturi je določena na podlagi parametra v šifrantu ( Zapadlost opomina).
Na dan, ki je označen spodaj, se skladno z definiranimi parametri poišče in izpiše vse odprte terjatve. Opomine se kreira le strankam, ki sumarno presežejo minimalno terjatev definirano v nastavitvah:
Najprej pripravite 1. Opomin.
Pripravite ga tako, da se postavite na prvi opomin in definirate dan kreiranja opomina (*v času spodnjega testa je bila v parametrih nastavljena zapadlost opomina 2 dni):
Ko kliknete na vprašaj, aplikacija pripravi vse že zapadle terjatve, katerih zapadlost je večja 8 dni (glede na definirane parametre).
Sledi priprava opominov:
1. Opomin je viden na zavihku Opomini:
Stranki se je kreirala faktura za strošek opomina:
Izpis:
* Primer priprave 1. opomina za nekomitenta poteka enako, v okviru iste opcije 1.opomin:
Kreirano ima tudi fakturo:
To pomeni, da v primeru razklenjenih pogodb v spodnjem ekranu, lahko pripravite 1. opomin z enim klikom za vse stranke.
Page url: http://service.irm.si/navodila/Z-NAVODILA/4.0/index.html?izdelava_opominov.htm