Zapadlost naročil

  Prejšnja tema Naslednja tema JavaScript is required for the print function Pošlji mail na to temo! Pošlji mail na to temo!  

Zapadlost naročil je potrebno poganjati dnevno, se pravi po koncu trgovanja na LJSE oz. naslednji dan za prejšnji dan. S tem postopkom zapadejo vsa naročila, ki niso bila realizirana, so pa bila dnevna (terminska ostajajo odprta).

 

Če so uporabniki že zgenerirali obračune za določen dan ni nič hudega in lahko naknadno poženejo še zapadlost naročil, sicer pa naj bi se to zgodilo tako, da najprej zgenerirate obračune za tisti dan, nato pa naredite še zapadlost naročil.

 

Zapadlost naročil se izvaja za vsak dan posebej, zato je potrebno v datumskem odbodju določiti le en dan, potrebno pa je izbrati tudi knjigo naročil in šele nato poženete Zapadlost naročil.

 

Vkolikor imate omogočeno vklopljeno funkcionalnost obdelave 'Zapadlost naročil' za obdobje, je potrebno paziti na pravilno izbiro datumskega obdobja pred zagonom obdelave.

 

Primer 1. v spodnjem primeru, če bi želeli, da zapadejo vsa naročila na 22.12.2008, je potrebno premakniti drugi datum oz. 'Datum do' za en dan. Pravilno nastavljeno datumsko obdobje bi tako bilo 22.12.2008 - 23.12.2008.

 

Primer 2: Če želite, da zapadejo npr. naročila z rokom 22.12.2008 do vključno z rokom 25.12.2008, pa je potrebno nastaviti datumsko obdobje: 22.12.2208 -26.12.2008.  

zapadlost_narocil

 

Zapadla naročila je možno naknadno tudi ponovno aktivirati - Zapiranje naročil - gumb odpiranje zapadlih.

Page url: http://service.irm.si/navodila/Z-NAVODILA/3.9/index.html?zapadlost_naroeil.htm