Napake

  Prejšnja tema Naslednja tema JavaScript is required for the print function Pošlji mail na to temo! Pošlji mail na to temo!  

V primeru FIX (nepovratna FIX sporočila, neposlana FIX sporočila, neznano,...) napak mora vsak tehnolog obvezno poslati na IRM tri zadeve:

 

1. IrmFixWeb printscreen

2. JBoss log (server.log) ali Weblogic log ali WAS log

3. IrmFixServer log, ki je v CMD oknu ali LOG direktoriju IrmFixServer aplikacije

 

Vsako FIX sporočilo sproži LOG na JBossu in na IrmFixServerju, zato mora tehnolog znati pripraviti (dati zahtevek sistemskemu administratorju) v primeru FIX težav LOG datoteki. V našem primeru smo sprožili testno naročilo, katero je ostalo v statusu POSLANO, vendar ne vemo zakaj.

 

fix_napake

 

V tem primeru, kot smo napisali gremo po korakih preveriti najprej v IrmFixWeb vmesnik, ki služi ravno temu. Na podlagi Cli. Ord. ID, katerega vidimo zgoraj gremo poiskati naš zahtevek. Ako je preveč zahtevkov, se v tem primeru uporabi iskalnik Request ID, kjer vpišemo naš Cli. Ord. ID. Ko najdemo ID (v našem primeru 21301) kliknemo vanj.

 

fix_napake2

 

 

Klik v ID nam pove, da smo poslali FIX, vendar nazaj nismo dobili informacije. Možna sta 2 razpleta, da ni bilo poslano FIX sporočilo s strani LJSE ali IRM nima podprtega tega tipa sporočila.

 

fix_napake3

 

Spodaj je prikazan IrmFixServer log, enake LOG je možno dobiti preko direktorija \fixserver\Log

 

irmfixserver_log

 

V primeru JBossa se pošlje vedno aktualen \jboss-4.2.3.GA\server\default\log\server.log ali primer iz JBoss konzole. Če gre za druge aplikacijske strežnike se preda LOG, kjer ga hrani AS.

 

jboss_log

 

Drugi scenarij je, da preverimo ali je prišel posel po FIX-u nazaj, ko pošljemo naročilo iz IBI Mastra je potrebno preveriti, da je bilo to poslano in smo nazaja dobili FIX sporočilo. Spodaj je primer izvršenega naročila.

 

ibi_log

 

Vpogled v naročilo in posel je viden spodaj!

 

ibi_log2

 

V tem primeru nas zanima, kateri FIX-i so prišli nazaj. To vidimo zopet v Web vmesniku, kjer vpišemo Cl. Ord. ID, v našem primeru 21260.

 

Kot vidimo spodaj dobimo sporočilo. Če nas zanimajo podrobnosti, moramo kliknit vanj in dobimo spodnjo sliko. Pod Request details vidimo v »Fix message« sporočilo, ki je bilo poslano na LJSE.

 

Pod »Fix log« vidimo prejeta FIX sporočila. Velja pravilo, da so najstarejši zapisi tisti, ki so spodaj v in mlajši tisti, ki so zgoraj. V našem primeru imamo 3 sporočila, najstarejše sporočilo je ER (execution report) od naročila in druga dva sta delni izvršitvi posla (FIX Trades).  V kolikor nas zanimajo detajli, lahko pogledamo v ID-ju teh povratnih FIX sporočil.

 

fix_napake4

 

 

Pozor: kadar preverjamo ali je določeno naročilo šlo skozi ali prišlo iz LJSE je potrebno priti do vsaj drugega (slika zgoraj) nivoja; tretji nivo služi podrobnemu opisu FIX sporočila.

 

Page url: http://service.irm.si/navodila/Z-NAVODILA/3.9/index.html?napake.htm