Operacijski sistem delovnih postaj: Windows 2000/XP in 256 MB rama ali več.
Oracle Client: ver. od 8.1.7 do 10 g.
Ob namestitvi na delovno postajo je tako najprej treba preveriti, ali je že nameščen BDE Administrator ver.: 5.1. ali več (uporabite lahko predan setup za BDE).
Nastavitve BDE Adminstratorja:
Alias LB, nastavljen na Oracle native driver Sqlora8.DLL (vendor INIT=OCI.DLL).
- | nastavitve SERVER NAME-a je različno – vpiše se po navodilih IT, |
- | druge nastavitve morajo biti enake zgornjim. |
S prvo namestitvijo IBI Mastra se prek namestitvene datoteke IBISetup.exe ustvari direktorij C:\Info\, kjer je osnovni Wmeni.exe, s katerim se omogoča dostop do vseh programov IBI Master aplikacije (Ibi.exe, Ibib.exe in Gk.exe).
Hkrati z namestitvijo se v primeru, da je BDE že nameščen, prevzame tudi konfiguracijska datoteka Info.cfg, pri kateri je po namestitvi treba preveriti in nastaviti vsaj SERVER NAME.
Konfiguracijska datoteka se preveri v »Control Panel« BDE Administratorju. Zamenja se lahko iz menuja prek 'Objekt – Open Configuration' z izbiro datoteke C:\Info\Info.cfg in ob izhodu iz BDE Administratorja s potrditvijo gumba 'yes' »c:\Info\info.cfg« as default configuration.
Prvi zagon aplikacije IBI Master
Program aplikacije deluje v mrežnem okolju in je nameščen na lokalnem disku. Pri uporabi aplikacije IBI Master se uporabniki srečajo z osnovnimi ikonami za zagon programov, ki so:
• | IBI Master na namizju: v okviru te ikone je možen zagon vseh treh osnovnih programov IBI Master Ibi.exe, Ibib.exe in Gk.exe. |
Ob prvem zagonu aplikacije se uporabnik v program prijavi s svojim uporabniškim imenom in geslom.
Vstop v aplikacijo IBI Master je dovoljen le, če je ob uporabniškem imenu (ime računalnika) vpisano tudi geslo, ki je ekskluzivnega tipa.
Pravice v aplikaciji IBI Master omejijo pogled na osnovno padajočo delovno vrstico. Uporabnik, ki nima vseh pravic, ne vidi celotnega menija. Vsaka pravica prikaže enega ali več menijev.
Nadaljnje namestitve aplikacije IBI Master
Vse nadaljnje namestitve na delovnih postajah potekajo avtomatično po naslednjem postopku:
1. | Ob namestitvi nove verzije programa je pogosto treba izvesti tudi posodobitev baze. Če je to potrebno, vas vsebinec, ki je pripravil novo različico IBI Mastra, na to tudi opozori. To storimo prek programa Verzije.exe. Z ustreznim imenom se prijavimo na bazo: |
Odpre se nam naslednje okno:
Z ikono za uvoz na vrhu okna:
uvozimo paradox datoteko (.db), poleg katere mora biti obvezno tudi datoteka .mb z enakim imenom.
S tem uvozimo vse SQL-e, ki so potrebni za "upgrade" baze. Ti še neizvedeni SQL-i so zapisani 'krepko'. SQL-e izvedemo tako, da se postavimo na zadnjo različico (zadnje rdeče polje) in pritisnemo ikono za generiranje:
Odpre se nam okno z SQL-om in ukazi: Execute (Izvedi), Mark (Označi) in Cancel (Prekliči):
Pozorni moramo biti na morebitne komentarje pred SQL-om.
2. | Tehnolog sistema z ustreznimi pravicami (Instalacija in Instalacija nove verzije) prek menija v IBI Sistem/Instalacija nove verzije prevzame novo različico: |
Odpre se nam spodnje okno, kjer poiščemo prav namestitveno datoteko IBISetup(n).exe:
V Sistem/Nastavitve v zavihku Namestitev lahko določimo pot do področja, kjer se odlagajo vse nove namestitvene datoteke:
3. | Vsem uporabnikom se ob prvi naslednji prijavi avtomatično posodobi različica programa. |
Page url: http://service.irm.si/navodila/Z-NAVODILA/3.9/index.html?instalacija.htm